Garance spokojenosti
Ať je každý nákup na Goodie radost
Naší prioritou a současně největší odměnou je vaše spokojenost. Proto u nás najdete jen produkty, kterým 100% věříme a za jejichž kvalitu ručíme.
Zároveň víme, že každá pleť je jiná a i ta nejkvalitnější kosmetika nemusí vyhovovat každému. A protože chceme, abyste z nákupu u nás měli radost, ne obavy, zda je vybraný produkt pro vás ten pravý, zavedli jsme Garanci spokojenosti.
Pokud vám některý z kosmetických produktů po vyzkoušení prokazatelně nesedne, vrátíme vám jeho plnou cenu zpět ve formě voucheru, který můžete využít na nákup libovolných produktů na Goodie.cz. Věříme, že vám tímto pomůžeme najít ten, se kterým si vaše pokožka bude rozumět.
Jak požádat o vrácení peněz
Uveďte kontaktní údaje, č. objednávky a který produkt vracíte. Krátce popište, proč vám nevyhovuje, a ideálně přiložte fotografii produktu a nežádoucí reakce.
Do 3 pracovních dnů se vám na e-mail uvedený ve formuláři ozveme.
Při splnění podmínek Garance spokojenosti vás poprosíme o zaslání nevyhovujícího produktu zpět. Případně nám jej můžete vrátit i osobně v Goodie Store. Adresy pro oba způsoby vrácení najdete níže.
Jakmile obdržíme balíček, do 3 dnů vám zašleme voucher v hodnotě vráceného produktu.
Goodie s.r.o., U Vodárny 1506/20, 397 01 Písek
Vinohradská 1233/22, Praha 2 – Vinohrady
Podmínky využití Garance spokojenosti a vrácení peněz
Garance spokojenosti se vztahuje pouze na kosmetické produkty značky Goodie zakoupené na e-shopu Goodie.cz, konkrétně z kategorie Krása. Abychom mohli vaši žádost schválit, je třeba splnit tyto podmínky:
Po použití kosmetiky se vám objevila prokazatelná nežádoucí reakce, např. zarudnutí, ekzém, vyrážka. Garance se nevztahuje na vlastnosti produktu typu vůně, konzistence a podobné.
Případná nežádoucí reakce by se měla projevit již po několika použitích. Produktu by tak neměla být spotřebována více než pětina jeho obsahu.
Dotazník je potřeba vyplnit do 14 dnů od doručení nákupu.
Obal produktu nesmí být rozbitý, jinak poškozený nebo upravený.
Tyto podmínky se vztahují výhradně k programu Garance spokojenosti. Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře ZDE nebo na e-mail reklamace@goodie.cz.
Kontaktní formulář pro uplatnění Garance spokojenosti
- Uveďte prosím kontaktní údaje.
- Uveďte číslo vaší objednávky na e-shopu Goodie.cz.
- Uveďte datum doručení objednávky.
Pro využití Garance by nemělo od doručení produktu uběhnout více než 14 dnů. - Který produkt chcete vrátit a získat zpět peníze ve formě voucheru na další nákup?
Garance se vztahuje pouze na kosmetiku značky Goodie. - Krátce popište, proč vám produkt nevyhovoval.
- Pokud jste měli na produkt alergickou nebo jinou viditelnou nežádoucí reakci, doplňte prosím popis fotografií.
Fotografie bude použita výhradně pro interní účely posouzení splnění podmínek Garance spokojenosti. - Nahrajte prosím fotografii, na které je vidět, jaké množství produktu jste spotřebovali.
Abychom mohli žádost uznat, nesmí být z produktu použito více než 20 % obsahu.