Reklamace

U nás jste na prvním místě Vy, náš zákazník!

Usilujeme o vaši maximální spokojenost ve všech ohledech. Snažíme se vám vycházet vstříc, i v těch méně příjemných záležitostech. I proto jsme pro vás připravili užitečné informace, které využijete v těch nejčastějších reklamačních záležitostech, při výměně nebo vrácení zboží.

 

Zákaznícká podpora:

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat přes kontaktní formulář, na emailu info@goodie.cz, na infolince nebo na chatu. Jsme tu pro Vás!

 

Rychlá navigace:

 

DORAZILO VÁM POŠKOZENÉ ZBOŽÍ?

Při přebírání zboží od přepravce prosím pečlivě zkontrolujte stav balíku. Pokud zásilka nese známky poškození, nepřebírejte ji a následně nás informujte.

Je-li poškozené zboží uvnitř (obal zásilky je přitom neporušený), obraťte se prosím co nejdříve na naši zákaznickou podporu.

Kvůli co nejrychlejšímu a nejhladšímu reklamačnímu řízení, prosím, pořiďte fotografie dokumentující poškozené zboží i poškozený balík.

 

NENAŠLI JSTE V BALÍKU TO, CO JSTE ČEKALI?

I naše balíky kompletují lidé. A lidé mohou udělat chybu. Pokud se tak stane, uděláme vše proto, abychom Vám chybu vynahradili. Pokud vám v zásilce nějaké objednané zboží chybí či jiné přebývá, pokud obsah zásilky neodpovídá vaší objednávce, prosím, kontaktujte nás.

Využijte kontaktního formuláře, info linku nebo email info@goodie.cz, popište nám podrobnosti a nezapomeňte uvést číslo objednávky. Rádi celou situaci co nejrychleji vyřešíme.

 

CHCETE ZBOŽÍ VRÁTIT?

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zboží zakoupené v eshopu vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Zboží můžete do 14 dnů vrátit i v případě, že ačkoli objednávku učiníte prostřednictvím internetu, vyzvednete si ho osobně.

Právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy, tedy vrátit zboží mají jenom spotřebitelé. Právo na odstoupení nevzniká, pokud nakupujete při obchodní či podnikatelské činnosti (na nákupním dokladu je uvedeno IČ).

 

JAK ZBOŽÍ VRÁTIT?

  • Nechceme Vás zatěžovat zbytečnými složitostmi. Chceme, aby jste si užívali nákup na GOODIE, proto celý proces je velmi jednoduchý.
  • Napište nám jednoduchý email na info@goodie.cz. Do předmětu uveďte "vrácení zboží do 14 dnů" a číslo objednávky. V popisu uveďte jaké zboží chcete vrátit. Důvod uvádět nemusíte. (Upozorňujeme, že použité potraviny, zničené zboží a věci ososbní hygieny nelze vrátit.)
  • Dostanete potvrzující email.
  • Po vyřízení Vám zašleme štítek pro dopravce.
  • Prosím, zboží dobře zabalte a uveďte ho pokud možno do původního stavu, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. (Pokud by došlo zboží k nám v poškozeném nebo změněném stavu, nemusíte dostat zpět plnou částku za zboží.)
  • Označte balík obdrženým štítkem.

  • Na výše uvedené adrese můžete zboží po předchozí domluvě také vrátit osobně.

  • Po doručení zboží vám ve lhůtě 14 dnů vrátíme zpět částku odpovídající hodnotě vráceného zboží. Peníze vám zašleme buď převodem na bankovní účet, nebo vystavením slevového poukazu na nákup v našem eshopu (v hodnotě odpovídající hodnotě vráceného zboží). 

 

PŘEJETE SI ZBOŽÍ VYMĚNIT?

  • Pokud si přejete dodané zboží vyměnit za jiné, jinou příchuť, balení apod., vyjdeme vám vstříc.
  • Napište nám podrobnosti o požadované výměně na info@goodie.cz.
  • Po domluvě a potvrzení z naší strany zboží zabalte a zašlete zpět na naši doručovací adresu skladu:

My Good Karma s.r.o. (GOODIE)

Erbenova 774/82

397 01 Písek

  • Po doručení zboží zpět Vás znovu kontaktujema a nově požadované zboží zašleme.
  • V tomto případě si však účtujeme náklady na dopravu ve výši dle aktuálního ceníku.
  • Po domluvě je také možná osobní výměna zboží na prodejně (viz doručovací adresa).

 

POTŘEBUJETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

  • U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je na obale vždy vyznačeno datum minimální spotřeby. Záruční doba na spotřební zboží a elektroniku trvá po dobu 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
  • Reklamace může být uplatněna pouze po dobu záruční doby. Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a plně uhrazené.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  • Nechceme Vás zatěžovat zbytečnými složitostmi. Chceme, aby jste si užívali nákup na GOODIE, proto celý proces je velmi jednoduchý.

  • Napište nám jednoduchý email na info@goodie.cz. Do předmětu uveďte "reklmace" a číslo objednávky. V popisu uveďte důvod reklamace a pokud máte a přiložte fotografie zboží, pokud je to pro reklamaci potřebné.

  • Dostanete potvrzující email o přijetí reklamace.
  • Následně Vám bude sdělen postup a výsledek reklamace.
  • Reklamované zboží Vám bude zasláno nové, připadně Vám bude zaslána finanční náhrada. Postup při uznané reklamaci již domluvíte s naší zákaznickou podporou.
  • Pokud budete muset vracet zboží, bude Vám zaslán lístek pro dopravce. Proto nezasílejte zboží bez domluvy se zákaznickou podporou.

  • Na vyřízení reklamace máme 30 denní zákonnou lhůtu. Ale my vše pro Vás vyřídíme z pravidla daleko dříve.