Reklamace

U nás jste na prvním místě Vy, náš zákazník!

Usilujeme o vaši maximální spokojenost ve všech ohledech. Snažíme se vám vycházet vstříc, i v těch méně příjemných záležitostech.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat přes kontaktní formulář, na emailu info@goodie.cz, na infolince nebo na chatu. Jsme tu pro Vás!

 

Jednoduchý postup reklamace přes formulář : 

1. Vyberte, jaký problém Vás trápí. 

2. Vyplňte formulář. 

3. Vyčkejte na odpověď - náš tým Vám odpoví do 48 hod. (většinou dříve)

4. Navrhneme řešení a vy si vyberete, které Vám sedí nejvíc. 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení