Proteinový čokopuding

Proteinový čokopuding

Rychlá a dobrá svačinka nebo sladká tečka plná živin. Proteinový čokopuding s lehkým složením bez cukru, mléka a lepku si připravíte během pár minut a póchutnají si na něm naprosto všichni včetně veganů. 


Banánové čokosušenky

Banánové čokosušenky

Připravte si rychlé, jednoduché a hlavně neodolatelně dobré banánové čokosušenky. Hotové jsou za pár minut a díky veganskému a bezlepkovému složení bez přidaného cukru si je může vychutnat naprosto každý. Chuť si navíc můžete sami upravit tím, jaký ořechový krém zvolíte – výborné jsou třeba s arašídovým, kešu nebo mandlovým krémem. 


Zdravější bounty tyčinky

Zdravější bounty tyčinky

Pořádná porce kokosu v kombinaci s kvalitní hořkou čokoládou prostě jde skvěle dohromady. S jednoduchým a hlavně snadným receptem si připravíte vynikající zdravější variantu bounty tyčinek. Vychutnáte si tak poctivou dobrotu naprosto bez cukru, mléka nebo mouky. Ideální dezert pro vegany či do paleo a low carb stravování. 


TWIX tyčinky zdravě

TWIX tyčinky zdravě

TWIX tyčinky jsou tak neodolatelně dobré! Stejně tak jsou ale bohužel nezdravé a plné zbytečných ingrediencí. Připravte si zdravou verzi, která je navíc velmi jednoduchá na přípravu. Zamilujete si ji a budete mít vždy při ruce zdravou a chutnou svačinku nejen pro sebe, ale i pro děti.


Zdravé ferrero

Zdravé ferrero

Vánoce se pomalu ale jistě blíží. Stejně tak jako každý i my milujeme mlsání, proto vždy přinášíme několik receptů na zdravější cukroví. Tentokrát na variaci oblíbeného ferrero rocher. Přestože je tato verze mnohem zdravější, neubírá jí to na chuti a je téměř k nerozeznání od originálu. Recept je navíc opravdu velmi snadný na přípravu a výsledek potěší i ty nejmlsnější jazýčky. 


SNICKERS čokoláda

SNICKERS čokoláda

Zkusili jsme připravit tuto virální SNICKERS čokoládu a je to teda opravdu pecka. Je jednoduchá na přípravu a chuťově naprosto dokonalá. Budete potřebovat pouze 4 ingredience! Čokoláda je připravena z kvalitních surovin, jako jsou naše datle plné kvalitních sacharidů, vlákniny a živin nebo arašídového krému, který je bohatý na rostlinné bílkoviny a zdravé tuky. Navíc vám její příprava nezabere moc času.


Chia puding s datlovým karamelem

Chia puding s datlovým karamelem

Co takhe ozvláštnit chia puding vločkami a datlovým karamelem? Vznikne výborná snídaně nebo svačinka nabitá vlákninou a dalšími živinami. Puding je bez lepku, bez přidaného cukru a vhodný i pro vegany. 


Veganské brownies

Veganské brownies

Brownies jsou původem americká laskomina, která ovšem hodně rychle zdomácněla ve všech světových končinách. Jeden z nejoblíbenějších dezertů dnešní doby má spousty variant a variací. My vám přinášíme recept na veganské brownies, lahodné a nadýchané čtverečky, které se snadno krájí a ještě snadněji vyrábí!


Pistáciové řezy

Pistáciové řezy

Pistácie jsou oblíbené pro svou nasládlou chuť i sytě zelenou barvu, která dodá šmrnc všemu, na čem se objeví. Vyzkoušejte s námi chuťově fantastické spojení pistácií, datlí a čokolády v tomto receptu na nepečené pistáciové řezy, budete ohromeni!


RAW cookies s lyo jahodami a jahodovým kešu

RAW cookies s lyo jahodami a jahodovým kešu

Raw cookies jsou jednoduché a rychlé na přípravu, ale přesto plné živin a jsou skvělým zdrojem energie. Výhodou je také to, že kvalitu použitých ingrediencí máte plně pod kontrolou. Tak neváhejte a vyzkoušejte fantastické spojení datlí, ořechových krémů a jahod.

Další